Sunday, March 4, 2012

gua rock! hahahha

I may not be that good in History but I still remember the first time I saw you.

awww. jiwang tak gua? hahahaha
tadi gua baru lepas buat facial
ohhh muka rasa segar sangat sekarang
tadi tengok satu talkshow dekat tv
then diorang ada tunjuk pasal cara facial yang mudah
kebetulan gua tegah cari cara untuk rawat kulit muka gua yang flawless giler nihhh
muahahahaa. flawless lah sangat!
facial yang dicadangkan ialah ....
potong tomato kepada dua bahagian. kita pakai satu bahagian aje okay.
yang setengah tu boleh simpan dalam peti ais untuk emak guna masak sayur campur
then ambik gula sikit
kemudian lumurkan muka dengan tomato yang bergula itu
biarkan selama lima minit
lepas tu cuci
lepas tu lap bersih-bersih pakai tisu or tuala
then letak pulak ais dekat muka as toner
yelahh dah buat facial mesti ada toner kan?
lepas lumur ais tu lap balik pakai tisu
lap bersih-bersih
akhirnya muka korang akan rasa bersih, boleh bernafas and so on

okay sampai di situ saja penerangan gua buat kali ini
ehh gua rock tak? gua cakap gua niii
cakaplah gua rock!

No comments: